Info
Chatbox
Make all about it



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenMapInformatieRegistrerenInloggen


Deel
 

 Make all about it

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht

Shiver

Shiver
Aantal berichten : 125
Punten : 38

Karakter Kaart
Leeftijd: 3 Years
Leefwijze: Solitair
Partner: It's hard to explain, believe me.
Make all about it Vide

http://www.adanti.actieforum.com

Make all about it Empty
BerichtOnderwerp: Make all about it   Make all about it Emptyza 20 apr 2013, 00:15

Make all about it

Heyy there iedereen. In dit topic kan je setjes aanvragen. Maar niet alleen dat, hier komt ook rotzooi van mij te staan. Zoals manipulaties, verhalen en andere creatieve dingen die ik ooit gemaakt heb of ga maken. Ideeën zijn ook altijd meer dan welkom, evenals tips en meningen!

I N F O R M A T I O N

Ik werk voornamelijk met Photofiltre Studio X, waar ik echt alles mee kan. Ik werk er echt al jaren mee, en kan er eigenlijk bijna net zoveel me als met Photoshop. Naja niet alles, maar dingen die ik nodig heb om te maken wat ik wil maken.

Ook schrijf ik verhalen, ik heb er nog niet echt de tijd voor gehad om de meeste verhalen af te maken, maar dat komt vast ooit. De meeste zijn ook wel wat privé, en ik ben nogal onzeker over wat ik soms schrijf. Maar daar moet ik dan maar gewoon overheen ;3

M A K I N G . O F

Oke,hier kan je dus je setje aanvragen. Eigenlijk maak ik niet zomaar manipulaties. Enkel alleen als ik het karakter goed ken, en als je duidelijk bent ik wat je wil. Ik kies zelf de plaatje voor de manipulaties, aangezien ik dan goed de grootte en dergelijke kan in passen. Ik maak van mijn manipulaties geen setjes, enkel voor mezelf - lekker puh- Het gene wat hieronder komt te staan, moet je kopiëren voor je setje aanvraag. Oh en ik zoek ook plaatjes, maar wees wel duidelijk in wat je wil.

Avatar/Onderschrift/profielplaatje:
Naam:
Karakter:
Plaatje: (of uiterlijk)
Lettertype:
Lettertype kleur:
Randje:
Randje kleur:
Extra:

G O O D B Y E . M Y . F R I E N D


Terug naar boven Ga naar beneden
 

Make all about it

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: General :: The Corner :: Artist Corner-